Arrangementer

Sted: Hvis andet ikke er angivet, afholdes arrangementerne i Café Appetit, Helsingegården kl. 14.30.

Nye medlemmer er velkomne men skal have henvendt sig, gerne telefonisk, senest dagen før et af vore arrangementer. - Ring og få tilsendt et informationsblad, 22 96 94 80

Program for Januar-Marts 2024

Fredag den 1. marts: Bankospil

Fredag den 15. marts, kl. 14.30: Generalforsamling

Generalforsamling afholdes i Café Appetit, Helsingegården.

Efter generalforsamlingen byder foreningen på gratis kaffe, te og lagkage og dagen afsluttes med 5 gratisbankospil hvor alle spiller på 3 plader.

Gratis adgang for foreningensmedlemmer og ingen tilmelding.

Klik her for at se dagsordenen

Fredag den 12. april kl.14,30:Bankospil

Fredag den 26. april kl.14,30: Bankospil

Fredag den 10. maj kl.14,30: Underholdning med Claus Pries.

Du kender Claus Pries fra programmer som DK4´s ”Syng med og tip et hit”, Dansktoppen, Giro 413 mv. Live byder Claus på en nærværende og professionel optræden med sange fra den danske sangskat, dansktopsange fra før og nu samt Grand-hits fra dens velmagtsdage.

Det er ikke en pludselig indskydelse, at Claus Pries tager ud og optræder. Siden han var en lille dreng, har han drømt om at komme til at underholde med sin sang. Claus har i den gradkæmpet for at forfølge drømmen blandt andet med deltagelse i diverse talentshow. Som 14 årig nåede Claus til finalen i Se og Hørs talentkonkurrence. Senere blev det til medvirken i nogle af TV3s underholdningsprogrammer. - Og nu besøger han os i Helsinge Pensionistforening.

Fredag den 24. maj kl.14,30: Sommerferie-bankospil

Denne dag er der igen gode ekstra gevinster på spil.

Der er gratis adgang til alle de nævnte arrangementer og ingen tilmeldinger.
Kun for foreningens medlemmer. Man kan blive medlem ved at møde op.

Vi ønsker alle vore medlemmeren god sommer og på gensyn den 16. August.