Arrangementer

Sted: Hvis andet ikke er angivet, afholdes arrangementerne i Café Appetit, Helsingegården kl. 14.30.

Nye medlemmer er velkomne men skal have henvendt sig, gerne telefonisk, senest dagen før et af vore arrangementer. - Ring og få tilsendt et informationsblad, 2579 7382

Program for efteråret 2024

Fredag den 16. august kl. 14.30: Banko i Café Appetit

Tirsdag den 20. august: Bustur til Thorsvang samlermuseum

Med en "strække-ben" og kaffepause undervejs går turen, via Bogø, til Møn, hvor en stor oplevelse på Thorsvang - Danmarks Samlermuseum. Der er god tid til at opleve museet og de mange genstande fra en svunden tid nyde den flotte frokostbuffet

Klik her for at se yderligere beskrivelse og information vedrørende tilmelding og betaling

Fredag den 30/8 kl. 14.30 Underholdning med Anders Bircow, som er gammel helsingeborger. Han er kendt som den ene af linie 3 og har erfaring og fabelagtig kontakt med sit publikum. Anders Bircow optræder med onemanshow som er velegnet til bl.a. foreninger.

Dette arrangement holdes i Café Appetit Helsingegården kl. 14.30 Gratis adgang for medlemmer. Ingen tilmelding.

Fredag den 13. september kl. 14.30: Banko Cafe Appetit

Fredag den 27. september kl. 14.30: Banko Cafe Appetit

Fredag den 11. oktober kl. 14.30: Underholdning med Daniel Dimitrijevic, også kaldet Danmarks bedste Benny fra Olsenbanden.

Fredag den 25. oktober kl. 14.30: Banko Café Appetit

Fredag den 8. november kl. 14.30: Banko Café Appetit

Fredag den 22. november kl. 14.30: Banko Café Appetit

Fredag den 6. december kl. 14.30: Underholdning med Michael Winckler, som er dansk sanger og musiker og søn af Gustav Winckler. Michael har indspillet en række plader i genren dansktop, pop og country musik.

Torsdag den 12. december: Julefrokost på Gerlev Kro. I anledning af jul er der masser af julenisser og andre ting. Gb-band spiller til frokosten og dans bagefter. Hvis vejret tillader det, kører vi en lille omvej og holder en kort "strække-ben" pause inden vi er fremme.

Kl. 10:15 afgang fra Helsinge Station.

Kl. 10:30 afgang fra P-plads ved Helsingehalleme, Idrætsvej.

Ad køn rute med pause undervejs.

Ankomst til Gerlev Kro til kl. 12.

Kl. 16 køres retur.

Turen forventes afsluttet i Helsinge til kl. 17.

Pris 450 kr. pr. person

Tilmelding: Tilmelding og betaling senest 1-12-2024 Tilmelding og betaling kan foretages ved et af vores arrangementer i Café Appetit eller via netbank til 6301- 4909232. Tilmelding før betaling. Ring Preben Rasmussen 2262 8031 eller Tove Larsen 25891430. Bedst på hverdage mellem kl. 8 og 9

Fredag den 13. december kl. 14.30 Café Appetit: Julebanko med ekstra gevinster

Vi ønsker alle vore medlemmer god sommer og på gensyn den 16. August.